Executive assistant/Административный ассистент

28 Декабря

Партнерские Вакансии

Город:

Бишкек

Занятость:

Полная занятость

Опыт:

Нет опыта

Компания "Эрнст энд Янг Аудит"

Requirements:

  • Higher education
  • Proactive attitude and approach to work
  • Excellent managerial skills
  • Excellent communication skills
  • Good time management skills and ability to prioritize
  • Good command of English
  • Attention to details
  • Good typing skills (both in Russian and in English)
  • Good knowledge of Microsoft office programs
  • Pleasant manner and style
  • Feeling for confidentiality
  • Result oriented
  • Stress resistance
  • Experience in multinational/global companies will be a plus!

Duties:

  • Diary management and associated logistics
  • Screening of calls and handling of queries
  • Process incoming/outgoing correspondence
  • Set up Partner’s and department meetings (booking meeting rooms and equipment, arranging for technical support, setting up audio/video conferences, booking taxies, making business lunch arrangements)
  • Travel arrangements - both local and international (avia r/w tickets, taxies, accommodation, visa support, cash advances, registration to conferences/seminars)
  • Prepare and assist with expense reports / time reports / invoices within set deadlines
  • Assistance with preparation of Agreements and Proposals from draft to "ready to sign"
  • Assistance in Tender Preparation Process
Похожие вакансии

30 Декабря

Ассистент руководителя со знанием английского языка

Бишкек

Компания "KYRGYZ CONCEPT, ОсОО" Обязанности: 1.Координация графика встреч, командировок и личное сопровождение; 2.Ведение корреспонденции, а...

Отправить резюме подробнее

02 Января

Помощник/ассистент руководителя( Smedia )

Бишкек

Компания "Smedia" Обязанности: Выполнение операционных задач Ведение деловой переписки Организация и проведение встреч Контроль за...

Отправить резюме подробнее

31 Декабря

Помощник/ассистент руководителя( Alligator )

Бишкек

Компания "Alligator" ​​​​​​​ Условия: Требуемый опыт работы: 1–3 года Полная занятость, полный день Наша компания на...

Отправить резюме подробнее

02 Января

Помощник/ассистент руководителя( ОсОО Рацек )

Бишкек

Компания "ОсОО Рацек" Хочешь работать в развивающейся компании и стать незаменимым помощником руководителя? Мы ищем Ассистента руководителя ,...

Отправить резюме подробнее

27 Декабря

Персональный ассистент( ОсОО Толкын )

Бишкек

Компания "ОсОО Толкын" Требования: Пунктуальный Ответственный Знания пк Знания смм Условия: Работа в офисе Обучения по...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Административный персонал: