Компания "ИП Султаналиев Эмиль Нуркамилович"
The main responsibility of the CSR is to answer lead calls and turn them into appointments, fill out the call schedule, and work out complaints and inquiries from the Company's clients. A candidates applying to this position have to be friendly, customer-oriented and stress-resistant. This is a full-time position: we don't consider applications from students
Work Duties
Answer lead calls and turn them into service appointments;
Be polite and communicate with customers according to the script;
Email and text communication with customers;
Schedule or reschedule service appointments;
Work with customer complaints and inquiries;
Requirements:
Fluent English (both written and oral)
Good communication skills;
Fast-learner;
Promptness;
Readiness to work at night time;
Work schedule: Mon - Fri, from 7:00 PM to 4:00 AM
Salary: from $1000 per month
30 Октября
Бишкек
Компания "Дартс рекрутинг сервисез" Our partner the large developer is looking for a Client Support Specialist to join their team....
29 Октября
Бишкек
Компания "Дартс рекрутинг сервисез" Our partner the large developer is looking for a Client Support Specialist to join their team....
29 Октября
Специалист онлайн поддержки (чаты)( PIN-UP SUPPORT (Liene) )
Бишкек
Компания "PIN-UP SUPPORT (Liene)" Мы активно расширяем отдел технической поддержки и приглашаем в нашу команду: «Специалист онлайн поддержки...
03 Ноября
Менеджер по продажам/Customer Success Manager
Бишкек
Компания "LALAFO" Привет, мы lalafo - европейская продуктовая IT компания, помогающая 3,5 миллионам человек ежемесячно продавать и покупать...
04 Ноября
Бишкек
Компания "Magnet Mint" Ищем специалиста по поддержке клиентов для онлайн-компании, занимающейся сертификацией тренеров в направлении балетного...
Вакансия размещена в отрасли